• 17 MAJA 20

    mgr Weronika Woźna-Burdziak

    Stanowisko: Asystent

    e-mail: weronika.wozna-burdziak@usz.edu.pl
    tel. 91 444 28 83

    ul. Narutowicza 17a
    pok. 311

     


    Obszar prowadzonych badań: Prawo gospodarcze, prawo ochrony konsumentów, prawo reklamy.
    .
    Zainteresowania naukowe skupia na szeroko pojętym prawie gospodarczym, gównie z zakresu ochrony konsumentów. Jest autorką publikacji z powyższego zakresu, zarówno artykułów naukowych, jak i rozdziałów w monografiach naukowych. Ponadto uczestniczyła czynnie w wielu konferencjach zarówno o charakterze ogólnopolskim, jak i międzynarodowym.


    Stopnie i tytuły naukowe:

    • absolwentka Wydziału Prawa i Administracji (studia magisterskie);
    • obecnie studentka IV roku studiów III stopnia również na Wydziel Prawa i Administracji. Swoją dysertację doktorską pisze z zakresu reklamy, w odniesieniu do ochrony konsumentów (promotor: dr hab. Daniel Wacinkiewicz, prof. US).

    Zakres prowadzonej działalności dydaktycznej:

    • prowadzenie zajęć dydaktycznych (ćwiczenia i konwersatoria) z przedmiotów: prawo gospodarcze publiczne, prawo administracyjne, instrukcja kancelaryjna, zamówienia publiczne w ochronie zdrowia, sytuacja prawna osób niepełnosprawnych, warsztaty z pisania pism procesowych i urzędowych

    Wykonywanie zawodu prawniczego / pełnienie funkcji publicznych:

    • w latach 2018-2021 – była pracownikiem samorządowym w Szczecińskim Magistracie

    Pełnione funkcje w uczelni lub udział w organach kolegialnych związanych z działalnością dydaktyczną, organizacyjną i badawczą:

    • członkostwo w Zespole Badawczym Organizacji i Funkcjonowania Gospodarki Komunalnej;
    • sekretarz w Zespole ds. kierunku Prawo;
    • członkostwo w Zespole ds. kontaktu ze szkołami średnimi;
    • aktywnie wspiera działania Koła Naukowego Prawa Gospodarczego;
    • członkostwo Wydziałowej Rady Samorządu Doktorantów.

    .

    Rozdziały w monograficznych pracach zbiorowych w języku polskim

    1. Reklama produktów leczniczych kierowana do publicznej wiadomości, (w:) K. Łukomiak (red.), Prawo w Polsce 2000-2020, Wydawnictwo Naukowe ArchaeGraph Diana Łukomiak, Łódź 2020, ISBN 978-83-66709-27-0, s. 1427-1448.
    2. Nieodpłatna pomoc prawna – regulacje prawne, a praktyka, (w:) K. Łukomiak (red.), Prawo międzynarodowe i polityka lat 10. XXI wieku, Wydawnictwo Naukowe ArchaeGraph Diana Łukomiak, Łódź 2021, ISBN 978-83-66035-99-7, s. 215-227.

    Rozdziały w monograficznych pracach zbiorowych w języku obcym

    1. Celebrity Endorsement in Advertising in The Context of Consumer Protection Law, (w:) Khalid S. Soliman (editor), Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the era of Global Pandemic: Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020 Granada, Spain, ISBN: 978-0-9998551-5-7, s. 9986-9991.

    Artykuły w języku polskim

    1. Reklama a obraza uczuć religijnych, Kościół i Prawo 10(23) 2021, nr 2, s. 225-238. Tekst dostępny na stronie: https://ojs.tnkul.pl/index.php/kip/article/view/16931/16033
    2. Reklama piwa jako przejaw nierównego traktowania przedsiębiorców, Studia Prawnicze KUL 2023, 2 (94), DOI: 10.31743/sp.14485, ISSN 1897-7146, s. 243-258. Tekst dostępny na stronie: https://czasopisma.kul.pl/index.php/sp/article/view/
      14485/14335
    3. Reklama produktów leczniczych a ochrona interesu konsumenta, Acta Iuris Stetinensis 2023, nr 5, ISSN 2083-4373, s. 147-160. Tekst dostępny na stronie: https://wnus.usz.
      edu.pl/ais/pl/issue/1353/article/20723/
    4. O stosowaniu definicji pojęcia reklamy napojów alkoholowych w kontekście zakazu reklamy napojów alkoholowych innych niż piwo, Roczniki Nauk Prawnych 2023, Tom XXXIII, numer 4, DOI: 10.18290/rnp23334.3, ISSN 1507-7896, s. 45-64. Tekst dostępny na stronie: https://czasopisma.tnkul.pl/index.php/rnp/issue/view/46

    Artykuły w języku obcym

    1. Unlawful provisions of a contract (abusive clauses) – forms of review and the system of eliminating them from economic trading, Studia Administracyjne 2019, nr 11, ISSN 2080-5209, e-ISSN 2353-284X, s. 109-124.
    2. A Practical Analysis of Comparative Advertising, European Research Studies Journal 2021, Volume XXIV, Issue 4B, ISSN: 1108-2976, s. 1019-1028. Tekst dostępny na stronie: https://www.ersj.eu/journal/2850

Accessibility Toolbar