INFORMACJE DOTYCZĄCE USTAWIENIA HASŁA POCZTY UNIWERSYETU SZCZECIŃSKIEGO
W celu uzyskania (ponownego ustawienia) hasła do swojej poczty uniwersyteckiej (login to: numeralbumu@stud.usz.edu.pl) można wykorzystać procedurę zresetowania hasła za pomocą portalu:
https://zmianahasla.usz.edu.pl
poprzez wykorzystaniu opcji wysłania nowego hasła na prywatny e-mail (taki jaki jest używany w kontakcie z Dziekanatem, czyli ten z którego teraz jest korespondencja mailowa).
Należy zastosować się do podanych reguł zmiany hasła (minimum 8 znaków, w tym minimum jedna duża i jedna mała litera, jedna cyfra i jeden znak specjalny) oraz wpisanie adresów mailowych.
W celu zmiany oraz uzyskania hasła postępujemy zgodnie z poniższym rysunkiem.
Opcja samodzielnej zmiany hasła znajduje się tutaj: https://zmianahasla.usz.edu.pl/index.php
UWAGA: Hasło powinno składać się z minimum 8 znaków, w tym jedna duża i jedna mała litera oraz znak specjalny (nie wprowadzamy spacji). Hasło nie może się kojarzyć z danymi osobowymi (np. imię).
PODSTAWOWE INFORMACJE O LOGOWANIACH DO UCZELNIANYCH SYSTEMÓW
Dostęp do swojej skrzynki e-mail można uzyskać za pomocą strony internetowej: http://portal.office.com
(Usługa Office 365 i uruchomienie programu Outlook)
Pozostałe systemy gdzie używamy loginu i hasła do własnej poczty uniwersyteckiej to:
1) e-Dziekanat
2) Teams
Każdy student na Uniwersytecie Szczecińskim posiada własne konto do platformy e-Dziekanat, które znajduje się pod adresem: https://e-dziekanat.usz.edu.pl/
Logowanie do konta, odbywa się przez podanie na głównej stronie platformy ‚IDENTYFIKATORA’, którym jest adres mailowy studenta w domenie stud.usz.edu.pl oraz ‚HASŁA’, czyli aktualnego hasła do tej poczty w domenie stud.usz.edu.pl.