• 08 CZE 21
    Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia

    Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia

    Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia.
    Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.

    Niezbędne wymagania minimalne:
    – wykształcenie wyższe;
    – staż pracy minimum 6 lat, w tym 2 lata na stanowisku związanym z obsługą administracyjną;
    – komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
    – dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
    – umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
    – umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    – bardzo dobra organizacja pracy własnej;
    – wysokie umiejętności interpersonalne.

    Wymagania dodatkowe:
    – doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
    – samodzielność i dokładność w działaniu;
    – odpowiedzialność za powierzone zadania;
    – umiejętność pracy pod presją czasu;
    – umiejętność komunikacji i współpracy;
    – zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

    Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
    Główne zadania:
    1. Współpraca z Prodziekanem ds. Kształcenia.
    2. Współpraca z Kierownikiem, Zastępcą Kierownika oraz opiekunami Kliniki Prawa.
    3. Kancelaryjno-biurowa obsługa Kliniki Prawa, w szczególności:
    a) dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Klinice Prawa WPiA US,
    b) obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji tradycyjnej i elektronicznej oraz połączeń telefonicznych,
    c) prowadzenie bieżącej dokumentacji, a w szczególności prowadzenie wewnętrznego repertorium spraw,
    d) bieżący kontakt z koordynatorami Kliniki Prawa w zakresie nowych spraw,
    e) zakładanie akt spraw,
    f) prowadzenie kalendarza dyżurów wszystkich Sekcji Studenckiej Poradni Prawnej, Poradni ds. Cudzoziemców oraz Poradni ds. Dyskryminacji i Mobbingu,
    g) prowadzenie kalendarza spotkań z Klientami Kliniki Prawa WPiA US,
    h) przygotowywanie raportów i sprawozdań z działalności Kliniki Prawa WPiA US, w tym raportów semestralnych na potrzeby Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych,
    i) bieżące prowadzenie, uzupełnianie repertorium oraz innych urządzeń ewidencyjnych, w tym eRepertorium Fundacji Uniwersyteckich Poradni Prawnych,
    j) redagowanie niezbędnych treści na stronę internetową oraz dbałość o aktualność zamieszczonych na niej informacji,
    k) współredagowanie profilu na portalu społecznościowym Facebook,
    l) bieżący kontakt z kierownikiem i koordynatorami Kliniki Prawa WPiA US w sprawach dot. funkcjonowania Kliniki Prawa WPiA US,
    m) redagowanie zleconych dokumentów przez Kierownika i Zastępcę kierownika Kliniki Prawa WPiA US,
    n) prowadzenie archiwum.
    4. Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem i organizowaniem kształcenia na Wydziale Prawa i Administracji US, w szczególności:
    a) prowadzenie dokumentacji studiów podyplomowych, szkoleń i kursów,
    b) planowanie i harmonogramowanie zajęć,
    c) przydziały czynności oraz sprawozdanie z wykonanych zajęć,
    d) przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru,
    e) sporządzanie i opracowywanie planów pracy na dany rok akademicki,
    f) pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji oraz sporządzenia raportu dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
    5. Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Kształcenia w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
    6. Obsługa właściwego systemu informatycznego.
    7. Obsługa nauczycieli akademickich.
    8. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
    9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji.

    Niezbędne dokumenty konkursowe:
    – CV;
    – list motywacyjny;
    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
    – kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
    – zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna .

    Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 25 czerwca 2021 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór — specjalista Sekcja ds. Kształcenia „.

    Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Accessibility Toolbar