• 30 KWI 21
    Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia

    Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia

    Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia.


    Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.

    Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

    Główne zadania:

    1. Współpraca z Prodziekanem ds. Kształcenia.
    2. Współpraca z Kierownikiem, Zastępcą Kierownika oraz opiekunami Kliniki Prawa.
    3. Kancelaryjno-biurowa obsługa Kliniki Prawa , w szczególności:
      – udzielanie informacji o prowadzonej działalności Kliniki Prawa,
      – obsługa strony internetowej,
      – ustalanie harmonogramu prac Kliniki Prawa.
    4. Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem i organizowaniem kształcenia na Wydziale Prawa i Administracji US, w szczególności:
      – planowanie i harmonogramowanie zajęć,
      – przydziały czynności oraz sprawozdanie z wykonanych zajęć,
      – przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru,
      – sporządzanie i opracowywanie planów pracy na dany rok akademicki,
      – pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji oraz sporządzenia raportu dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
    5. Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Kształcenia w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
    6. Obsługa właściwego systemu informatycznego.
    7. Obsługa nauczycieli akademickich.
    8. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
    9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji.

    Niezbędne wymagania minimalne:
    – wykształcenie wyższe;
    – staż pracy minimum 6 lat, w tym 2 lata na stanowisku związanym z obsługą administracyjną;
    – komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
    – dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
    – umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
    – umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    – bardzo dobra organizacja pracy własnej;
    – wysokie umiejętności interpersonalne.

    Wymagania dodatkowe:
    – doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
    – samodzielność i dokładność w działaniu;
    – odpowiedzialność za powierzone zadania;
    – umiejętność pracy pod presją czasu;
    – umiejętność komunikacji i współpracy;
    – zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

    Niezbędne dokumenty konkursowe:
    – CV;
    – list motywacyjny;
    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
    – kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
    – zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula      informacyjna .

    Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 14 maja 2021 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista Sekcja ds. Kształcenia”.
    Kontakt telefoniczny: (91) 444-28-26.

    Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.