Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia
Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia.
Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
Główne zadania:
- Współpraca z Prodziekanem ds. Kształcenia.
- Współpraca z Kierownikiem, Zastępcą Kierownika oraz opiekunami Kliniki Prawa.
- Kancelaryjno-biurowa obsługa Kliniki Prawa , w szczególności:
– udzielanie informacji o prowadzonej działalności Kliniki Prawa,
– obsługa strony internetowej,
– ustalanie harmonogramu prac Kliniki Prawa. - Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem i organizowaniem kształcenia na Wydziale Prawa i Administracji US, w szczególności:
– planowanie i harmonogramowanie zajęć,
– przydziały czynności oraz sprawozdanie z wykonanych zajęć,
– przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru,
– sporządzanie i opracowywanie planów pracy na dany rok akademicki,
– pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji oraz sporządzenia raportu dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej. - Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Kształcenia w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
- Obsługa właściwego systemu informatycznego.
- Obsługa nauczycieli akademickich.
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji.
Niezbędne wymagania minimalne:
– wykształcenie wyższe;
– staż pracy minimum 6 lat, w tym 2 lata na stanowisku związanym z obsługą administracyjną;
– komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
– dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
– umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
– umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
– bardzo dobra organizacja pracy własnej;
– wysokie umiejętności interpersonalne.
Wymagania dodatkowe:
– doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
– samodzielność i dokładność w działaniu;
– odpowiedzialność za powierzone zadania;
– umiejętność pracy pod presją czasu;
– umiejętność komunikacji i współpracy;
– zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.
Niezbędne dokumenty konkursowe:
– CV;
– list motywacyjny;
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
– kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
– zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Kształcenia, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna .
Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 14 maja 2021 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista Sekcja ds. Kształcenia”.
Kontakt telefoniczny: (91) 444-28-26.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.