• 11 GRU 23
    Nabór na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Studenckich

    Nabór na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Studenckich

    Uniwersytet Szczeciński zatrudni na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Studenckich.

    Niezbędne wymagania minimalne:

    • wykształcenie wyższe magisterskie;
    • staż pracy minimum 4 lata;
    • komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
    • dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
    • umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
    • wysokie umiejętności interpersonalne.

    Wymagania dodatkowe:

    • doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
    • samodzielność i dokładność w działaniu;
    • odpowiedzialność za powierzone zadania;
    • umiejętność pracy pod presją czasu;
    • umiejętność komunikacji i współpracy;
    • zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

    Wymagane dokumenty:

    Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

    1. Współpraca z Prodziekanem ds. Studenckich;
    2. Obsługa właściwego systemu informatycznego i platformy studenckiej;
    3. Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych
      I stopnia, II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich, w szczególności:
    4. bieżąca obsługa studentów,
    5. prowadzenie ewidencji studentów,
    6. prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów,
    7. przygotowanie, ewidencja i wydawanie studentom legitymacji, zaświadczeń oraz dyplomów ukończenia studiów;
    8. przygotowanie i koordynowanie procedury związanej z ukończeniem studiów
      (w tym wydruk dyplomów, suplementów, odpisów w języku obcym),
    9. realizacja zagadnień związanych z obowiązkowymi ubezpieczeniami studentów (ZUS),
    10. obsługa formalna praktyk programowych (wystawianie skierowań, przyjmowanie opinii)
    11. opiniowanie i przekazywanie do rozpatrzenia Prodziekanowi ds. Studenckich podań studentów,
    12. prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studencką,
    13. wsparcie obsługi studentów z wymiany międzynarodowej (np. Program Erasmus+),
    14. Wspieranie prac Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej;
    15. Archiwizacja dokumentacji;
    16. Współpraca z pozostałymi stanowiskami sekcji ds. studenckich w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań;
    17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji (dziekanatu).

    Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: aleksandra.kruczek-cichocka@usz.edu.pl w terminie do dnia 8 stycznia 2024 roku z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista w Sekcji ds. Studenckich”.

    Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Accessibility Toolbar