Nabór na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Studenckich
Uniwersytet Szczeciński zatrudni na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Studenckich.
Niezbędne wymagania minimalne:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- staż pracy minimum 4 lata;
- komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
- dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- wysokie umiejętności interpersonalne.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy związane z obsługą interesantów;
- samodzielność i dokładność w działaniu;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność komunikacji i współpracy;
- zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
- zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych, związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Studenckich złożona na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem: http://dso.usz.edu.pl/wp-content/uploads/RODO-kandydat-do-pracy-zgoda-i-klauzula-informacyjna.docx
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
- Współpraca z Prodziekanem ds. Studenckich;
- Obsługa właściwego systemu informatycznego i platformy studenckiej;
- Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych
I stopnia, II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich, w szczególności: - bieżąca obsługa studentów,
- prowadzenie ewidencji studentów,
- prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów,
- przygotowanie, ewidencja i wydawanie studentom legitymacji, zaświadczeń oraz dyplomów ukończenia studiów;
- przygotowanie i koordynowanie procedury związanej z ukończeniem studiów
(w tym wydruk dyplomów, suplementów, odpisów w języku obcym), - realizacja zagadnień związanych z obowiązkowymi ubezpieczeniami studentów (ZUS),
- obsługa formalna praktyk programowych (wystawianie skierowań, przyjmowanie opinii)
- opiniowanie i przekazywanie do rozpatrzenia Prodziekanowi ds. Studenckich podań studentów,
- prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studencką,
- wsparcie obsługi studentów z wymiany międzynarodowej (np. Program Erasmus+),
- Wspieranie prac Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej;
- Archiwizacja dokumentacji;
- Współpraca z pozostałymi stanowiskami sekcji ds. studenckich w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika sekcji (dziekanatu).
Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: aleksandra.kruczek-cichocka@usz.edu.pl w terminie do dnia 8 stycznia 2024 roku z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista w Sekcji ds. Studenckich”.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.