Uroczystość absolutoryjna 2022 na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego
Drogie Studentki, Drodzy Studenci ostatnich lat studiów kierunków Prawo oraz Administracja,
niebawem staniecie się absolwentami/absolwentkami Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Chcemy, by ten dzień był dla Was niezapomnianym przeżyciem, które będziecie mogli dzielić nie tylko z koleżankami i kolegami z roku, ale także z bliskimi oraz nauczycielami, którzy wspierali Was podczas tego niezwykłego wyzwania, jakim są studia na naszym Wydziale.
Władze Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego zapraszają na uroczystość absolutoryjną, stanowiącą symboliczne zakończenie studiów. Uroczystość odbędzie się dnia 13 lipca 2022 r. o godzinie 12.00 w auli przy ul. Krakowskiej 71-79.
Poniżej prezentujemy najważniejsze informacje dotyczące uroczystości absolutoryjnej.
Dla kogo
W wydarzeniu mogą uczestniczyć studenci Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, którzy złożyli egzaminy dyplomowe (studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, studia jednolite magisterskie) po 1 października 2021 roku oraz studenci, którzy mają zaplanowane egzaminy dyplomowe (studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, studia jednolite magisterskie) w lipcu i we wrześniu 2022 roku.
W trakcie uroczystości absolutoryjnej zostaną wręczone wyróżnionym studentom nagrody Dziekana.
Rejestracja
Rejestracja trwa do dnia 12 czerwca 2022 r. roku i odbywa się wyłącznie przez wypełnienie formularza.
Wypełnienie formularza rejestracyjnego oznacza akceptację warunków uczestnictwa oraz zobowiązanie do poniesienia kosztu uczestnictwa.
Koszt
Koszt uczestnictwa w wydarzeniu to 100 zł brutto (w tej kwocie uwzględniono, m.in. koszt biretu, który stanie się własnością uczestnika uroczystości).
Termin wniesienia opłaty:
17 czerwca 2022 r.
Dane do przelewu:
Uniwersytet Szczeciński
Al. Jana Pawła II 22a
70 – 453 Szczecin
46 1050 1559 1000 0022 8790 4474
Tytuł przelewu:
0152 – Uroczystość absolutoryjna 2022, imię, nazwisko, kierunek, nr albumu
Wstęp będzie możliwy wyłącznie po okazaniu zaproszenia. Zaproszenia będą wydawane po dokonaniu opłaty.
Studenci, którym przyznano nagrodę Dziekana są proszeni o przesłanie skanu zdjęcia o wymiarach 45 mm x 65 mm na e-mail: sk.pia@usz.edu.pl.
Przed uroczystością w holu budynku przy ul. Krakowskiej 71-79 będą wypożyczane togi oraz wydawane birety.