• 05 PAŹ 20
    Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki

    Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki

    Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Nauki.

    Miejsce pracy: Instytutu Nauk Prawnych Uniwersytetu Szczecińskiego.

    Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

    1. Obsługa administracyjna Dyrektora oraz pracowników Instytutu.
    2. Dokonywanie tłumaczeń krótkich tekstów naukowych na potrzeby Instytutu.
    3. Współpraca z wydawnictwami krajowymi i zagranicznymi.
    4. Obsługa czasopism prowadzonych w Instytucie.
    5. Zgłaszanie publikacji pracowników do Bazy publikacji pracowników US (PUBLI), prowadzonej przez Bibliotekę Główną US; nadzór nad prawidłowością danych publikacyjnych Instytutu migrowanych do Modułu Sprawozdawczego PBN przez Bibliotekę Główną.
    6. Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań z zakresu działalności naukowej Instytutu.
    7. Obsługa administracyjna związana z konkursami na stanowiska nauczycieli akademickich.
    8. Obsługa posiedzeń Rady Naukowej Instytutu.
    9. Obsługa systemów komputerowych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni (m.in. BOP, POLON, EURAXESS).
    10. Współpraca z odpowiednimi jednostkami organizacjami administracji centralnej.
    11. Archiwizacja dokumentacji.

     

    Niezbędne wymagania minimalne:

    – wykształcenie wyższe magisterskie;

    – staż pracy minimum 8 lat, w tym co najmniej 6 lat w środowisku wydawniczym;

    – bardzo dobra znajomość co najmniej dwóch języków obcych (preferowana znajomość języka angielskiego i niemieckiego);

    – dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;

    – umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;

    – umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

    – bardzo dobra organizacja pracy własnej;

    – wysokie umiejętności interpersonalne.

     

    Wymagania dodatkowe:

    – znajomość innych języków obcych;

    – samodzielność i dokładność w działaniu;

    – odpowiedzialność za powierzone zadania;

    – umiejętność pracy pod presją czasu;

    – umiejętność komunikacji i współpracy;

    – zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

     

    Niezbędne dokumenty konkursowe:

    – CV;

    – list motywacyjny;

    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;

    – kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;

    – zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki.

     

    Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 20 października 2020 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista – Sekcja ds. Nauki „.

    Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Accessibility Toolbar