Ogłoszenie o naborze na stanowisko samodzielnego referenta w Sekcji ds. Nauki
Uniwersytet Szczeciński zatrudni pracownika na stanowisko: samodzielnego referenta w Sekcji ds. Nauki
Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.
Niezbędne wymagania minimalne:
– wykształcenie wyższe magisterskie z minimum 2-letnim stażem pracy w administracji bądź wykształcenie średnie z minimum 4-letnim stażem pracy w administracji;
– dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
– komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
– umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
– umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
– bardzo dobra organizacja pracy własnej;
– wysokie umiejętności interpersonalne.
Wymagania dodatkowe:
– samodzielność i dokładność w działaniu;
– odpowiedzialność za powierzone zadania;
– umiejętność pracy pod presją czasu;
– umiejętność komunikacji i współpracy;
– zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu, znajomość innych języków obcych
– znajomość innych języków obcych.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
- Obsługa administracyjna związana z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, w tym :
- konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich,
- posiedzenia Rady Naukowej Wydziału,
- zastępstwa w Sekretariacie Dziekana.
- Wsparcie pracowników Wydziału w kontaktach z wydawnictwami i czasopismami naukowymi (bieżąca współpraca z Pracownią ds. wydawnictw i czasopism zagranicznych).
- Zgłaszanie publikacji pracowników do Bazy publikacji pracowników US (PUBLI), prowadzonej przez Bibliotekę Główną US; nadzór nad prawidłowością danych publikacyjnych Wydziału migrowanych do Modułu Sprawozdawczego PBN przez Bibliotekę Główną.
- Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań z zakresu działalności naukowej Wydziału.
- Obsługa systemów komputerowych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni.
- Współpraca z pracownikami Wydziału i jednostkami organizacyjnymi administracji centralnej.
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Sekcji.
Niezbędne dokumenty konkursowe:
– CV;
– list motywacyjny;
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
– kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
– zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko samodzielnego referenta w Sekcji ds. Nauki złożoną na formularzu dostępnym do pobrania na stronie: http://dso.usz.edu.pl/druki/ pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna.
Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 14 października 2021 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – samodzielny referent – Sekcja ds. Nauki”.
Kontakt telefoniczny: (91) 444-28-26.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.