Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta w Sekcji ds. Nauki
Uniwersytet Szczeciński zatrudni na stanowisko: referenta w Sekcji ds. Nauki
Wymiar etatu: ½ etatu
Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.
Niezbędne wymagania minimalne:
– wykształcenie minimum średnie;
– dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
– komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka ukraińskiego, angielskiego);
– umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
– umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
– bardzo dobra organizacja pracy własnej;
– wysokie umiejętności interpersonalne;
– w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego: posiadanie zezwolenia na pobyt w Polsce minimum do 2024 r. oraz bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie.
Wymagania dodatkowe:
– samodzielność i dokładność w działaniu;
– odpowiedzialność za powierzone zadania;
– umiejętność pracy pod presją czasu;
– umiejętność komunikacji i współpracy;
– zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
1. Współpraca z Dziekanem Wydziału
2. Obsługa Sekretariatu Dziekana Wydziału, w tym :
– rejestrowanie przesyłek przychodzących i wychodzących,
– prowadzenie punktu kancelaryjnego z obsługą systemu EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacja),
– obsługa telefoniczna – łączenie rozmów, przekierowanie telefonów do właściwych komórek organizacyjnych,
– umawianie spotkań i koordynowanie kalendarza Dziekana Wydziału,
– obsługa gości Dziekana i czuwanie nad niezakłócaniem przebiegu spotkań,
– obsługa interesantów, w tym udzielanie informacji w zakresie: wydarzeń na wydziale, rekrutacji, funkcjonowania kliniki prawa,
– wystawianie i rejestracja delegacji krajowych pracowników,
– wystawianie skierowań na badania okresowe i kontrolne dla pracowników naukowych,
– przygotowywanie comiesięczne list obecności dla wszystkich sekcji wydziału,
– procedowanie zawierania umów w zakresie wydawania publikacji naukowych,
– prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
– prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnych,
– archiwizacja dokumentacji,
– wykonywanie innych zadań zleconych przez Dziekana Wydziału i Kierownika Sekcji ds. Nauki.
Niezbędne dokumenty konkursowe:
– CV;
– list motywacyjny;
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
– kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
– zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki złożoną na formularzu dostępnym do pobrania na stronie: http://dso.usz.edu.pl/druki/ pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna
Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 30 września 2022 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – referent – Sekcja ds. Nauki”.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.