Nagroda Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego
Uprzejmie informujemy o zasadach przyznawania nagrody Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego dla wyróżniających się studentów. Wnioski o przyznanie nagrody należy przesyłać do dnia 31 stycznia br.
Każdy wniosek musi zostać zaopiniowany przez Dziekana Wydziału lub przez Przewodniczącego Samorządu Studenckiego, a następnie wypełniony i podpisany dokument wraz z niezbędnymi załącznikami poświadczającymi zdobyte osiągnięcia należy przesyłać do dn. 31 stycznia 2021. na adres e-mail Dziekana lub Przewodniczącego Samorządu Studenckiego US (p.zaremba@samorzad.usz.edu.pl).
Pliki do pobrania:
WNIOSEK O PRZYZNANIE NAGRODY REKTORA
Zasady i tryb przyznawania Nagrody Rektora
Więcej informacji na stronie głównej US – www.usz.edu.pl:
Nagroda Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego