Nabór na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki
Uniwersytet Szczeciński zatrudni na zastępstwo pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Nauki
Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.
Niezbędne wymagania minimalne:
– wykształcenie wyższe magisterskie z minimum 4-letnim stażem pracy w administracji;
– dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;
– komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);
– umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;
– umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
– bardzo dobra organizacja pracy własnej;
– wysokie umiejętności interpersonalne.
Wymagania dodatkowe:
– samodzielność i dokładność w działaniu;
– odpowiedzialność za powierzone zadania;
– umiejętność pracy pod presją czasu;
– umiejętność komunikacji i współpracy;
– zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu, znajomość innych języków obcych.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
- Obsługa administracyjna związana z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, w tym :
– posiedzenia Rady Naukowej Wydziału,
– zastępstwa w Sekretariacie Dziekana.
- Wspomaganie obsługi finansowej Wydziału Prawa i Administracji, w szczególności:
– przygotowywanie pism do Działu Finansowo-Księgowego US w sprawie dokonania przedpłaty za wydatki pracowników realizujących badania (m.in. opłaty konferencyjne, opłaty za publikacje, noclegi) ,
– przyjmowanie oraz opis dokumentów księgowych (faktur, rachunków, not wewnętrznych i obciążeniowych) związanych z realizacją zadań badawczych,
– ewidencjonowanie wydatków finansowanych ze środków na badania oraz innych źródeł finansowania,
– prowadzenie dokumentacji finansowej postępowań awansowych (sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie korespondencji z osobami z Komisji postępowań awansowych w zakresie skompletowania dokumentacji niezbędnej do zawarcia oraz realizacji umów cywilnoprawnych, przekazywanie do realizacji rachunków oraz wniosków w sprawie wypłaty wynagrodzenia w postępowaniu awansowym, prowadzenie rejestru postępowań naukowych),
– zapewnienie prawidłowego, sprawnego obiegu dokumentów,
– rozliczanie delegacji służbowych pracowników Wydziału,
– współpraca z Działem Finansowo-Księgowym US.
- Zgłaszanie publikacji pracowników do Bazy publikacji pracowników US (PUBLI), prowadzonej przez Bibliotekę Główną US; nadzór nad prawidłowością danych publikacyjnych Wydziału migrowanych do Modułu Sprawozdawczego PBN przez Bibliotekę Główną.
- Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań z zakresu działalności naukowej Wydziału.
- Obsługa systemów komputerowych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni.
- Współpraca z pracownikami Wydziału i jednostkami organizacyjnymi administracji centralnej.
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Sekcji.
Niezbędne dokumenty konkursowe:
– CV;
– list motywacyjny;
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
– kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
– zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki złożoną na formularzu dostępnym do pobrania na stronie: http://dso.usz.edu.pl/druki/ pod linkiem: Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna
Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 20 kwietnia 2022 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista – Sekcja ds. Nauki”.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.