• 13 KW. 22
    Nabór na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki

    Nabór na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki

    Uniwersytet Szczeciński zatrudni na zastępstwo pracownika na stanowisko: specjalisty w Sekcji ds. Nauki

    Miejsce pracy: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.

    Niezbędne wymagania minimalne:
    – wykształcenie wyższe magisterskie z minimum 4-letnim stażem pracy w administracji;

    – dobra znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office;

    – komunikatywna znajomość języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego);

    – umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych;

    – umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

    – bardzo dobra organizacja pracy własnej;
    – wysokie umiejętności interpersonalne.

    Wymagania dodatkowe:
    – samodzielność i dokładność w działaniu;
    – odpowiedzialność za powierzone zadania;
    – umiejętność pracy pod presją czasu;

    – umiejętność komunikacji i współpracy;

    – zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu, znajomość innych języków obcych.

    Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

    1. Obsługa administracyjna związana z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, w tym :

    – posiedzenia Rady Naukowej Wydziału,

    – zastępstwa w Sekretariacie Dziekana.

    1. Wspomaganie obsługi finansowej Wydziału Prawa i Administracji, w szczególności:

    – przygotowywanie pism do Działu Finansowo-Księgowego US w sprawie dokonania przedpłaty za wydatki pracowników realizujących badania (m.in. opłaty konferencyjne, opłaty za publikacje, noclegi) ,

    – przyjmowanie oraz opis dokumentów księgowych (faktur, rachunków, not wewnętrznych i obciążeniowych) związanych z realizacją zadań badawczych,

    – ewidencjonowanie wydatków finansowanych ze środków na badania oraz innych źródeł finansowania,

    – prowadzenie dokumentacji finansowej postępowań awansowych (sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie korespondencji z osobami z Komisji postępowań awansowych w zakresie skompletowania dokumentacji niezbędnej do zawarcia oraz realizacji umów cywilnoprawnych, przekazywanie do realizacji rachunków oraz wniosków w sprawie wypłaty wynagrodzenia w postępowaniu awansowym, prowadzenie rejestru postępowań naukowych),

    – zapewnienie prawidłowego, sprawnego obiegu dokumentów,

    – rozliczanie delegacji służbowych pracowników Wydziału,

    – współpraca z Działem Finansowo-Księgowym US.

    1. Zgłaszanie publikacji pracowników do Bazy publikacji pracowników US (PUBLI), prowadzonej przez Bibliotekę Główną US; nadzór nad prawidłowością danych publikacyjnych Wydziału migrowanych do Modułu Sprawozdawczego PBN przez Bibliotekę Główną.
    2. Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań z zakresu działalności naukowej Wydziału.
    3. Obsługa systemów komputerowych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni.
    4. Współpraca z pracownikami Wydziału i jednostkami organizacyjnymi administracji centralnej.
    5. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym archiwizacja dokumentacji.
    6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Sekcji.

    Niezbędne dokumenty konkursowe:
    – CV;
    – list motywacyjny;
    – kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
    – kopie dokumentów o posiadanych umiejętnościach, uprawnieniach i kwalifikacjach;
    – zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko specjalisty w Sekcji ds. Nauki  złożoną na formularzu dostępnym do pobrania na stronie: http://dso.usz.edu.pl/druki/  pod linkiem:  Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna

    Powyższe dokumenty rekrutacyjne należy składać na adres e-mail: henryka.kosciow@usz.edu.pl w terminie do dnia 20 kwietnia 2022 r. z dopiskiem w temacie wiadomości mailowej: „Nabór – specjalista – Sekcja ds. Nauki”.

    Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

     

Accessibility Toolbar