• 19 KW. 24
    Cyfrowa wizytówka – strategie budowania marki osobistej w mediach społecznościowych [Przystanek Dyskusja]

    Cyfrowa wizytówka – strategie budowania marki osobistej w mediach społecznościowych [Przystanek Dyskusja]

    Informujemy o kolejnym spotkaniu w Saloniku dyskusyjnym Przystanku Dyskusja (s.019), które odbędzie się 22 kwietnia br. o godz. 12.45.  Gościem spotkania pn. „Cyfrowa wizytówka – strategie budowania marki osobistej w mediach społecznościowych” będzie Pan Artur Ratuszyński.

    Podczas spotkania Pan Artur zdradzi nam tajniki social mediów, pokaże praktyczne wskazówki dotyczące treści, zaangażowania oraz budowania spójnej marki osobistej.

    Artur Ratuszyński – były dziennikarz z 25-letnim stażem, założyciel firmy S-Movens zajmującej się public relations, doradztwem strategicznym, procesami Design Thinking oraz badaniem trendów. Współtwórca programu rozwoju smart city Szczecin. Były doradca biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczył w procesach ewaluacji, aktualizacji i budowania Strategii Rozwoju Szczecina. Wykładowca na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

    Serdecznie zapraszamy.

Accessibility Toolbar